3: Uus meedia...?
"Uus meedia" on arenenud digitaaltehnoloogia ja Interneti tulekuga. See võib hõlmata sotsiaalmeedia platvorme, veebisaite ja palju muid digitaalkanaleid. Võrreldes traditsioonilise meediaga, nagu ajalehed, televisioon ja raadio, pakub uus meedia kasutajatele rohkem isikupärast sisu ja võimaldab kastuajal otseselt selles osaleda.
Üks traditsiooniline meedia väljalase mis on "uue meediaga" kohanenud väga hästi on The New York Times.
New York Times on tuntud Ameerika ajaleht, mis on ilmunud aastast 1851. Aastate jooksul on ajaleht kohanenud ja kaasanud oma tegevusse uusi meediakanaleid. Ajaleht on veebis hästi esindatud, moodne veebisait, mobiilirakendus ja noortepärased sotsiaalmeedia kontod. New York Times toodab ka videosisu ja sellel on populaarne podcast. Need uued meediaväljaanded on võimaldanud The New York Timesil jõuda uute noorte inimesteni ja laiendada oma populaarsust üle maailma.
Üks meedia välja lase aga ei ole nii hästi suutnud kohaneda -- MTV.
MTV oli kunagi "go-to" muusikavideotele ja noortele , kuid on viimastel aastatel alla käinud, kuna vaatajad on liikunud voogedastuse ja sotsiaalmeedia poole. Kuigi MTV on püüdnud kohaneda "uue meediaga", tehes oma voogedastusteenuse ja suurendades kohalolekut sotsiaalmeedias, on selle reitingud jätkuvalt langenud ning ei ole suutnud oma "go-to" staatust hoida muusika ja noortele suunatud sisuga. Aina vähem noori vaatab televiisorit ja rohkem "uue meedia" kanaleid nagu YouTube ja TikTok ning MTV ei ole suutnud kohaneda sellega.
Comments
Post a Comment